[Typo3-UG Dutch] Plugins toevoegen met typoscript

Tijn Faas tijn at broodrooster.net
Thu Dec 22 17:56:40 CET 2005

Hallo iedereen,

Ik loop nu al een paar keer tegen het probleem aan dat als ik een plugin
op mijn pagina wil zetten, dat ik dat door middel van de knop New
Content moet doen. Als ik dat doe heb ik alleen geen invloed over de
manier waarop een plugin op de pagina komt te staan. Voorbeelden zijn
mininews (ik wil teasers op de voorpagina hebben) en de login plugin
(die wil ik in een klein blokje op mijn scherm hebben).

Hoe kan ik er met typoscript voor zorgen dat een plugin toch toegevoegd
wordt?

Bedankt alvast,

Tijn Faas