[Typo3-UG Dutch] Twee menu's

Tijn Faas tijn at broodrooster.net
Wed Dec 21 20:16:35 CET 2005

Tijn Faas wrote:

>Een site die ik aan het maken ben bestaat uit een aantal dynamische
>secties: de content, en twee menu's.
>Waar ik niet uit kom is hoe ik Typo3 wijs moet maken dat bepaalde
>pagina's in het eerste menu moeten komen en niet in het tweede en andersom.

Na de documentatie van HMENU (die had ik over het hoofd gezien in TSRef)
door te lezen heb ik het opgelost door met
excludeUidList de pagina's die niet in het linker menu moeten komen uit
te sluiten en die in het topmenu met special = list en de id van de in
het linkermenu uitgesloten pagina's als value mee te geven aan special
komen ze netjes in het topmenu.

Werkt als een zonnetje! Bedankt voor de hulp!

Tijn Faas