[Typo3-UG Dutch] Twee menu's

pj_webmeester webmeester at pjschool.nl
Wed Dec 21 19:59:14 CET 2005

Hoi Tijn,

Is niet zo moeilijk. Zorg er voor dat je de pagina's die je bij elkar in
een menu wilt gegroepeerd in de tree root bebt staan. Ik heb in mijn
eigen site (www.koepelkerk-arnhem.nl) een top-menu met 5 pagina's. Dat
zijn de eerste 6 pagina's uit de tree root. In de template setup:

lib.menu_top = HMENU
lib.menu_top.maxItems = 5

De andere pagina's staan in het linker menu:
lib.menu_left.1 = GMENU
lib.menu_left.1.begin = 6

Ik hebin daar dus het menu met de 6e pagina in de tree root.

Hoop dat je hier mee verder kunt.

Groet, Anne Koolstra
Webmaster koepelkerk-arnhem