[Typo3-UG Dutch] installeren

Bart Veldhuizen bart at vrotvrot.com
Mon Dec 12 16:57:37 CET 2005

Hi Ellen,

inderdaad: of de handleiding lezen en het 'met de hand' installeren,
of een complete installer downloaden met daarin Apache, PHP, MySQL en
PHP: http://typo3.org/download/installers/ . Maar als je Apache al
hebt draaien dan heb je daar misschien niet zo heel veel aan..

Groet,

Bart

Op 12-dec-2005, om 14:39 heeft Kato het volgende geschreven: