[Typo3-UG Dutch] installeren

Bas v.d. Wiel bas at extranet.kompas-media.nl
Mon Dec 12 15:03:21 CET 2005

Jazeker. De documentatie op typo3.org al gevonden? Via:

http://typo3.org/documentation/document-library/Matrix/

Vind je een flinke hoeveelheid documentatie over TYPO3, ook m.b.t. de
installatie. Je geeft erg weinig informatie over de setup van je systeem
dus daar kan ik verder ook niets over zeggen, behalve dat je blijkbaar
een Windows-systeem gebruikt...

Groeten,

Bas