[Typo3-UG Dutch] login pagina frontend, forward naar afgeschermde pagina werkt, maar deze laat hij niet zien

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Sun Aug 21 17:34:06 CEST 2005

Beste Arne,

Heb je wel een website user group aangemaakt naast je gebruikers?

Voor een inlog heb je:

1. een website usergroup nodig
2. website users die in die groep zitten
3. de pagina die je afschermt dient vervolgens toegang te verlenen aan die
groep.

Ric

> Advies om de doorverwijzing op de inlogpagina te verwijderen heb ik
> opgevolgd.... en inderdaad geen enkele melding. Na formulier verzenden
> geen
> melding na goed inloggen, ook geen na fout inloggen. Helemaal niets. Dus
> blijkbaar gaat er al iets fout bij het inloggen zelf?!?
>
> Moet ik het dan zoeken in de template, de constants, de setup.... waar?
> Wat
> mis ik hier?
>
> Bedankt nogmaals,
>
> Arne

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen
Gebruik voortaan voor al uw vragen onze helpdesk:
http://helpdesk.domeinregistratie.info/
AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht