[Typo3-UG Dutch] login pagina frontend, forward naar afgeschermde pagina werkt, maar deze laat hij niet zien

AdCon IT Management BV (A. de Vos) info at adcon.nl
Sun Aug 21 17:30:15 CEST 2005

Advies om de doorverwijzing op de inlogpagina te verwijderen heb ik
opgevolgd.... en inderdaad geen enkele melding. Na formulier verzenden geen
melding na goed inloggen, ook geen na fout inloggen. Helemaal niets. Dus
blijkbaar gaat er al iets fout bij het inloggen zelf?!?

Moet ik het dan zoeken in de template, de constants, de setup.... waar? Wat
mis ik hier?

Bedankt nogmaals,

Arne