[Typo3-UG Dutch] foutief time-format tt_calender en advcalendar en deel items niet zichtbaar.

Félippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Mon Aug 8 08:51:00 CEST 2005

Gegroet,

ik heb de extensies tt_calender en advcalendar in gebruik. Wat mij opvalt is het volgende:
- na invoegen van een item in de BE wordt de eindtijd bij het saven gewijzigd in een datum-format.
- alle items die via de BE worden ingevoegd worden niet de dag-, week- en maandoverzichten weergegeven (advcalendar) de betreffende dag. Wel onder in de tabel in het lijstoverzicht.
- een item dat via de FE wordt ingevoerd, is wel zichtbaar in de overzichten onder de juiste dag.
- wat mij hierbij opvalt is dat een item dat met de FE is ingevoerd, het veld week op 0 (nul) staat en via de BE op 1 (één). Als ik een in de FE aangemaakt item via de BE open en opnieuw save, wordt een nieuw item aangemaakt!

Heeft iemand een suggestie?? of moet ik mijn items alleen via de FE invoeren en niet via de BE?? Heeft iemand trouwens een link naar een handleiding van advcalendar, omdat de handleiding via typo3.org niet werk

M vr gr
Felippe van Eekhout