[Typo3-UG Dutch] link mag niet gerendered worden

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Sat Apr 30 22:51:38 CEST 2005

Hoi Jordan,

Niet getest, maar misschien wel de oplossing:

kies in de backend (BE) voor het aanmaken van een nieuw content element en
selecteer dan HTML element. Zet hier je tekst in met op de plek waar je je
link wilt hebben: <a href="test.html">test.html</a>

Als het goed is, zie je dan aan de voorkant een keurig stukje HTML code
dat niet is omgezet naar een daadwerkelijke link. Dit werkt in ieder geval
in normale HTML pagina's, en ik denk dan ook dat het moet werken binnen
een HTML content element.

Succes, en laat maar even weten of dit zo werkt.

Ric

> Hoi,
>
> Ik wil dat een link die ik plaats in een content gedeelte niet gerendered
> wordt op de voorkant van de website. De link moet wel in de backoffice bij
> het beheren van de content blijven staan, maar ik wil niet dat TYPO3 deze
> link als het ware rendered op de voorkant zodat de link <a href= etc.>
> wordt. Het moet gewone kale tekst zijn.
>
> Iemand enig idee hoe dit te doen?
>
> Groeten,
>
> Jordan van Bergen
> jordanvanbergen at gmail.com

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.