[Typo3-UG Dutch] link mag niet gerendered worden

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Sat Apr 30 21:47:04 CEST 2005

Hoi Jordan,

Helaas heb ik maar een klein denkraam. En ben redelijk kort (ja, alles
is natuurlijk relatief) met TYPO3 bezig.

Kun jij me uitleggen wat renderen is, in de zin zoals jij het hier
gebruikt? Dan begrijp ik wat jij vraagt en misschien kan ik jouw dan
weer verder helpen.
Ik zie dat woord wel vaker. En ik heb er ook wel een betekenis aan
kunnen geven. Maar bij jouw vraag ben ik wat dat betreft weer bij af.

'k Ben benieuwd,

Groeten,

Daniel