[Typo3-UG Dutch] portofolio extensie

Rob De Vries spam_this at pandora.be
Sat Apr 30 01:22:55 CEST 2005

Ik gebruik de nieuws extencie met links naar internal pages.
misschien beetje omslachtig, maar ik had geen zin om uren te zoeken naar
een geschikte extencie, die dan nog eerst uit te proberen en uit te
zoeken hoe ik dez emoet tweaken voor mijn eigen behoefte.

Al mijn nieuwe projecten krijgen gewoon de categorie:Portfolio. wordt op
de home page weergegeven en op een aparte page waar enkel de portfolio
neiuws op komt.

De 2min extra werk om een nieuw project op mijn site te zetten wegen
niet op tegen die uren 'trail and error'

just my idea
Rob