[Typo3-UG Dutch] portofolio extensie

Ric van Westhreenen (AlterNET) ric at alternet.nl
Fri Apr 29 22:56:47 CEST 2005

mmm.... zoek eens op reference in de extension library. Dan heb je zo wat
je zoekt denk ik. Verder is het portfolio. Porto heeft te maken met
postzegels en is een stad in Portugal en een voetbalclub.... ;)

Ric

> Hallo, ik ben opzoek naar een soort van portofolio extensie. Het is de
> bedoeling dat er projecten toegevoegd kunnen worden met een
> foto,informatie
> tekst. en dat er overzichtelijk gekozen kan worden welk project je wilt
> bekijken.<BR><BR>Kent iemand hiervoor een geschikte extensie?<BR><BR>gr
> paul

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.