[Typo3-UG Dutch] Mailform verstuurd geen mail meer

Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Wed Apr 13 22:55:09 CEST 2005

mmm... lijkt me eerder gezien een lokaal probleem aangezien het opgelost
was toen je je PC opnieuw opstartte. Echter als het vaker voor lijkt te
komen, dan kun je altijd even systeembeheer lastigvallen via ons ticket
systeem op http://www.domeinregistratie.info/

Zij kunnen dan meteen even kijken of er een probleem is met de server waar
je op staat of niet.

Gr. Ric

> Heeft iemand het probleem gezien dat er geen E-mail vanuit de standaard
> mailform meer verstuurd wordt?
> Ik heb het cache gewist. Uitgelogt van de backend. Pc rebooted en alle
> E-mails kwamen tegelijk weer binnen.
>
> Vriendelijke groet,
> Kees van der Hall
>
> http://cattery.alternetinternet.com/site/

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV (let op nieuw adres!)
Archimedesstraat 2
3316 AB Dordrecht

T.078 635 1200
F.078 635 2010 / 0848 34 9697
Meer leads uit uw website? Onze aanpak van zoekmachine marketing levert
concrete klantaanvragen op. Hoe we dat doen? Bel ons voor een afspraak op
078 635 1200.