[Typo3-UG Dutch] Frond-end file uploads?

Ruben Schulz ruben.schulz at u-lab.nl
Wed Apr 13 18:30:46 CEST 2005

M'n user registratie uit m'n vorige post werkt inmiddels (bedankt Janno), op
naar het volgende probleem:

Mijn doel is dat mijn geregistreerde (FE) users de mogelijkheid hebben om
bestanden (.doc met name) te uploaden,
die dmv een zoekfunctie in een lijst getoond kunnen worden / gedownload
kunnen worden...
Ik dacht dit op te lossen door het aanmaken van een filemount, maar alleen
back-end users lijken hierbij te kunnen.
Verschillende plugins (Documents Suite / File Upload / MOC Fileshare) lijken
niet te doen wat ik wil, of krijg ik niet
aan de praat bij gebrek aan documentatie...

Wie kent hiervoor een werkende (en gedocumenteerde?) plugin?
Of zie ik gewoon iets in de basisfunctionaliteit van Typo3 / filemount over
het hoofd?

Groeten,

- Ruben