[Typo3-UG Dutch] Pagebrowser doet het niet goed!

Yomo Guiamo yguiamo at gmail.com
Tue Apr 5 11:25:29 CEST 2005

Hoi,

Ik heb de pagebrowser toegevoegd aan mijn LATEST sectie op mijn
website. Vreemd genoeg veranderen de news items niet mee, als ik via de
pagebrowser naar de volgende pagina klik. Wat mis ik in mijn code (zie
hieronder)??

Ik heb reeds in de tt_news class lopen snuffelen en mijn TS-code lopen
aanpassen, maar hij blijft steken bij het gelimiteerde aantal news
items. De links in de pagebrowser die veranderen wel mee, net als de
'showResultCount' sectie; mijn newsitems veranderen dus echter niet
mee.

Heeft iemand een idee?

Groeten,
Yomo

Please help...

Best regards,
Yomo

# max lastest news items (3 is the default)
     latestLimit >
     latestLimit = 2

# Pagebrowser settings
     latestWithPagebrowser = 1
     pageBrowser {
       maxPages = 4
       # set this to '0' if you want the pagebrowser to display only
numbers
       showPBrowserText = 0
       #tableParams = cellpadding=2
       showResultCount = 1