[Typo3-UG Dutch] Copyright and Disclaimer text

Janno Schouwenburg janno at euronet.nl
Mon Apr 4 20:34:35 CEST 2005

Dus dan staat er iets in je template zoals:

page.20 < styles.content.get

Dan kun je bv een HTML object erachter plaatsen:

page.30 = HTML
page.30.value = Dit is de disclaimer bla bla bla klik <a href=http://www.site.nl/disclaimer.html>hier</a>.

Groeten,

Janno

  "Kees" <KvdHall at xs4all.nl> wrote in message news:mailman.1045.1112619287.19001.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
  Janno,

  Omdat ik een zogenaamde Newbee ben voor Typo3 heb ik zoveel mogelijk gekozen om te gebruiken wat er al was.
  Dus geen HTML template maar een Typoscript-only en geen templavoila.
  Alvast bedankt voor je snelle antwoord.

  Groeten, Kees