[Typo3-UG Dutch] meertalige site

Ernst Baart ernst at baart.net
Fri Oct 29 11:56:33 CEST 2004

Ik ben wat aan het experimenteren met Typo3 en loop vast op de
meertalige mogelijkheden.
Ik heb de extension "language selection" (sr_language_menu)
geïnstalleerd met alles wat erbij hoort.
Ik heb naast de default Engelse taal ook Nederlands en Frans als website
languages toegevoegd.
De configuratie van de exetension is standaard en klopt met de
documentatie die erbij hoort.
Ik heb voor de homepage van mijn site een tweede versie aangemaakt in de
Nederlandse taal, naast de standaard Engelstalige versie.
Op de pagina verschijnen inderdaad de vlaggetjes voor de taalkeuze met
de Franse vlag nog gedimd want die taalversie is nog niet aangemaakt op
die pagina. De Engelse vlag en de Nederlandse vlag zijn niet gedimt en
hebben de correcte url als link (de eerste met ...&L=0 en en de tweede
met ...&L=1 als toevoegsel bij de standard url).
Maar als ik op de NL'se vlag klik zie ik enkel de default Engelse
pagina, ondanks de juiste url in de adresbalk.
Kan iemand deze absolute beginneling een hint geven wat ik nog moet
aanpassen opdat de toevoeging &L=1 inderdaad de Nederlandse taalversie
van de pagina vind?
Mijn site : www.baart.net/site
Bedankt op voorhand.
Ernst Baart, België