[Typo3-UG Dutch] inlogprocedure

yvonne Klompenhouwer (Netcreators) yvonne at netcreators.nl
Thu Oct 28 15:53:21 CEST 2004

Op zich is dat wel de goede richting maar het zou meer zo moeten zijn
denk ik
[globalString = IENV:REMOTE_ADDR = _hier_komt_mijn_IP]
vervolgens de code voor het inloggen unsetten via typoscript. bijv
tt_content.login >
[end]
Men hoeft dan niet in te loggen vanaf een bepaald ip.

Met vriendelijke groet,
Yvonne Klompenhouwer
Netcreators: creation an innovation

website: www.netcreators.nl