[Typo3-UG Dutch] Tonen 1 categorie

R.E. Klerk rklerk at wanadoo.nl
Tue Oct 26 19:18:50 CEST 2004

Hallo, ik heb de video's voor Frontend Plugin Development van Kasper
doorgenomen en zo mijn eigen extensie gemaakt. Fantastisch hoe "eenvoudig"
het toch allemaal werkt, er blijft voor mij alleen 1 raadsel open staan.

Ik heb de optie "Categorieen" toegevoegd, zoals in de video wordt uitgelegd.
In de backend kan ik vervolgens met de "Display category" een categorie
selecteren die in de frontend moet worden getoond. Als ik echter kijk in de
frontend dan worden jammergenoeg alle categorieen getoond...

Heeft iem. een idee wat er nog moet worden aangepast om deze functie te
laten werken. In de video wordt daar niets over uitgelegd...

Alvast bedankt!!

Ralph