[Typo3-UG Dutch] Eigen content-elementen

yvonne Klompenhouwer (Netcreators) yvonne at netcreators.nl
Tue Oct 26 17:11:39 CEST 2004

Hoi Bas,

Je kunt de typoscript van css_styled content aanpassen, hierin staan
veel content elementen gedefinieerd. Als je content default gebruikt dan
kun je heleboel aanpassen door de content default te overrulen in de
main typoscript template van jouw site. Hoop dat je hier iets aan hebt.

Met vriendelijke groet,
Yvonne Klompenhouwer
Netcreators: creation an innovation

website: www.netcreators.nl