[Typo3-UG Dutch] TrueType fonts gebruiken binne Typo3

Gert Wijsman gert at wijsman.net
Sat Oct 16 12:12:28 CEST 2004

Hoi Wilfred,

Mijn gevoel zegt me dat dat niet verstandig is.
Volgens mij ben je gewoon afhankelijk van de mogelijkheden van de
browser, dat is dus van de taal HTML.
Je zult je gewoon aan deze mogelijkheden moeten houden.

Of naar compleet andere web omgevingen moeten gaan, zoals flash ofzo.
maar dan ben je weer gebonden aan wat macromedia erin stopt.

Of je doelgroep is heel beperkt, de microsofters :-)

volgens mij is het niet mogelijk fonts mee te sturen naar de client in
normaal html (of dat wat typo3 gebruikt).

Groetjes,
Gert