[Typo3-UG Dutch] Typo3 bij demon internet

AlterNET Internet BV | Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Wed May 5 19:02:34 CEST 2004

Hoi Vincent en Lijst

De prijs hangt er van af wat je ervoor krijgt, en ook wat je wilt. Ik ga
niemand aanvallen op prijzen die er in de markt worden gevraagd. Daarmee
is niemand gebaat, en zeker deze beginnende lijst niet.

Om verder te gaan op de rest van de genoemde punten, Vincent heeft
inderdaad gelijk als hij zegt dat het is handig om een host te hebben die
mee wil werken. Het liefst nog eentje die verstand heeft van Typo3. In
Nederland zijn er een aantal die dat leveren, tegen uiteenlopende prijzen
en daarmee samenhangende diensten.

Wat ik denk dat belangrijk is, is dat het de keuze heel erg afhangt van
wat je met je Typo installatie wilt gaan doen. Ga je echt voor een
standaard installatie met standaard plugins als tt_news e.a. dan heb je
niet veel nodig. Heb je echter grote wensen, verwacht je veel bezoekers,
ga je voor een deel achter SSL zitten, dan is het belangrijk om vragen te
stellen over parse tijden, RAID, beveiliging, backups e.d..

Ric

<quote who="Vincent Mans">
> Hallo Lijst,
>
> Je moet inderdaad uitkijken met waar je host, maar dat je parse time 21
> tot 500ms zou moeten bedragen tegen hoeveel? 70 euro per maand ofzo? is
> wel een beetje overdreven.
>
> Ik heb een host in de US alwaar ik parsetijden haal van rond de 100 à
> 200 ms. Kosten: 93 dollar per jaar!! Alles met TYPO3 loopt perfect. Zelf
>  heb ik ook een server in Nederland, en op zich loopt daar een (te)
> complexe site, die haalt ongeveer 600ms. Een andere haalt 200ms. Kosten:
>  vanaf 15 euro per maand inclusief TYPO3 installatie, op een Cobalt
> [...]

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs. Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Dolhuisstraat 8-10
3311 VE Dordrecht
T.078-6351200
F.078-6352010

---------------
Zelf hoog staan in de zoekmachines? Vraag dan informatie aan via
http://www.i-marketing.nl/
---------------
De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is
uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht
ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender
direct te informeren door het bericht te retourneren. AlterNET Internet BV
sluit iedere aansprakelijkheid of verplichting uit die voortvloeit uit
elektronische verzending en verzonden informatie.

Eventueel genoemde aanbiedingen hebben een
geldigheidsduur van 30 dagen. Hierop zijn de algemene voorwaarden van
AlterNET Internet BV van toepassing. Genoemde prijzen zijn exclusief 19%
BTW. Fouten en wijzigingen voorbehouden.

The information contained in this message may be confidential and is
intended to be exclusively for the addressee. Should you receive this
message unintentionally, please do not use the contents herein and notify
the sender immediately by return e-mail.
AlterNET Internet BV rules out any and every liability resulting from any
electronic transmission and sent information. Nor shall any information be
binding nor shall they be construed as constituting any obligation on the
part of AlterNET Internet BV.