[Typo3-UG Dutch] Typo3 bij demon internet

Vincent Mans cu at vincnet.nl
Wed May 5 17:54:36 CEST 2004

Hallo Lijst,

Je moet inderdaad uitkijken met waar je host, maar dat je parse time 21
tot 500ms zou moeten bedragen tegen hoeveel? 70 euro per maand ofzo? is
wel een beetje overdreven.

Ik heb een host in de US alwaar ik parsetijden haal van rond de 100 à
200 ms. Kosten: 93 dollar per jaar!! Alles met TYPO3 loopt perfect. Zelf
heb ik ook een server in Nederland, en op zich loopt daar een (te)
complexe site, die haalt ongeveer 600ms. Een andere haalt 200ms. Kosten:
vanaf 15 euro per maand inclusief TYPO3 installatie, op een Cobalt
Raq55. Merk je het verschil in snelheid? Niet echt, maar wel in prijs.
En de kwaliteit zal niet veel verschillen.

En zo zijn er volgens mij steeds meer servers te vinden die in principe
klaar zijn om TYPO3 te ontvangen. Het verschil zit hem er dan in: heeft
de host verstand van TYPO3 en/of wil hij meewerken aan jouw specifieke
wensen?

Vincent