[Typo3-UG Dutch] Windows-pc en Linux-server

Arie de Pater arie at jubileecampaign.nl
Tue May 4 15:36:33 CEST 2004

Hoi Ric,

Bedankt voor je reactie. Je analyse van het probleem klopt alleen, voor alle
duidelijkheid, die Linux server staat niet bij mij maar bij een ISP.

Ik wil gebruik maken van IM 4.2.9 omdat deze versie wordt geadviseerd.
Voor zover ik het begrepen heb wordt functies van IM aangeroepen als extern
function call. Dan lijkt me dat je ook zelf deze programma-onderdelen op de
website moet kunnen zetten.
Onze site wordt gehost op een Linux server. Als ik daar een subdirectory
aanmaak (IM bijv.) dan zou ik daar volgens mij een Linux versie van IM
4.2.9. moeten kunnen plaatsen. Alleen, hoe kom ik, als pc gebruiker aan een
Linux versie? Ik kan namelijk niet rechtstreeks programma's
uitpakken/installeren naar de website.

Arie.