[Typo3-UG Dutch] Windows-pc en Linux-server

AlterNET Internet BV | Ric van Westhreenen ric at alternet.nl
Tue May 4 09:44:48 CEST 2004

Arie,

Je hebt Typo3 op die Linux server draaien? Je PC gebruik je alleen om
toegang te krijgen tot internet? Klopt dat?

Even daarvan uitgaande, IM 4.2.9 is gediscontinueerd vanwege een
patentprobleem rondom GIF. Imagemagick dient, volgens mij, de provider te
draaien, en kun je niet zelf op je server installeren.

Het is zeker niet mogelijk om IM te gebruiken die op een andere site draait.

Ric

<quote who="Arie de Pater">
> Vorige week ben ik begonnen met de implementatie van een typo3 website.
> ImageMagick krijg ik echter niet aan de praat.
> Ik gebruik een PC terwijl de website wordt gehost op een Linux server.
> Hoe kom ik aan de juiste versie van IM (4.2.9) om te uploaden op de
> site? Is het mogelijk om gebruik te maken van een draaiende versie op
> een andere site?
>
> Alvast bedankt voor jullie reactie!
>

> Arie de Pater.

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs. Ric van Westhreenen

AlterNET Internet BV
Dolhuisstraat 8-10
3311 VE Dordrecht
T.078-6351200
F.078-6352010

---------------
Snelle Typo3 hosting nodig? DELL Dual Pentium XEON, 4 Gb intern, SCSI
schijven, control panel, werkende Typo3.6 geinstalleerd en meer...
http://www.typo3-hosting.nl/
---------------
De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is
uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht
ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender
direct te informeren door het bericht te retourneren. AlterNET Internet BV
sluit iedere aansprakelijkheid of verplichting uit die voortvloeit uit
elektronische verzending en verzonden informatie.

Eventueel genoemde aanbiedingen hebben een
geldigheidsduur van 30 dagen. Hierop zijn de algemene voorwaarden van
AlterNET Internet BV van toepassing. Genoemde prijzen zijn exclusief 19%
BTW. Fouten en wijzigingen voorbehouden.

The information contained in this message may be confidential and is
intended to be exclusively for the addressee. Should you receive this
message unintentionally, please do not use the contents herein and notify
the sender immediately by return e-mail.
AlterNET Internet BV rules out any and every liability resulting from any
electronic transmission and sent information. Nor shall any information be
binding nor shall they be construed as constituting any obligation on the
part of AlterNET Internet BV.