[Typo3-UG Dutch] TemplaVoila ervaringen?

Daniel Doesburg typo3 at doesburg.biz
Wed Feb 4 11:37:44 CET 2004

Hi,

Wie is er al bezig geweest met het nieuwste speeltje, TemplaVoila?
'k Ben echt onder de indruk. Tuurlijk zitten er nog een paar foutjes in,
maar toch . . .

Nu loop ik, bij het uitwerken van de tutor ergens tegen aan wat ik niet goed
kan plaatsen.
Het symptoom: De breedte van de contentkolom in de printversie heeft
dezelfde breedte als die van de standaardversie.
En dat zou niet moeten. Die moet nu 200 px breeder zijn omdat het menu niet
weergegeven wordt.
In de template van de printversie gaat het wel goed, maar in de
typo3-gerenderde versie niet.

Het enige verschil wat ik kan vinden is dat in de template de link naar de
stylesheet boven het styleblok in de header en in de gerenderde versie is
die volgorde omgedraaid.

Vraag: Wie heeft een idee hoe ik die volgorde kan beinvloeden?

Ben ik duidelijk genoeg geweest?

'k Ben benieuwd.

Met vriendelijke groeten,

Daniel