[Typo3-UG Dutch] 4 pagecontent posities niet genoeg

Rob De Vries rob_t3_list at kolektive.be
Tue Feb 3 17:40:27 CET 2004

Hey Milan,

dit is me ook nog een beetje vaag, maar je kan wel elk type content in je
pagina zetten, zelfde manier als je bv je menu in je pagina zet. Maar hoe je
(en of het mogelijk is om) meerdere collums in je BE te krijgen,  geen
idee...

heb gisteren wel even snel FutureTemplate building gelezen, en daar lijkt
het me wel mogelijk om meerdere colums te maken.
ziet er trouwens heel knap uit die FTB ext.

greetz
Rob

"Milan" <milan at nee.geen.spam.selwerd.nl.nospam> wrote in message
news:mailman.1.1075818537.25205.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...
> Hoi,
>
> Ik wil graag een pagina met tabellen en flink wat page-content posities
> bouwen, maar volgens mij heb ik er maar 4: left, normal, right en border.
Is