[TYPO3-UG Denmark] Helt ny

Mathias Christensen mathiaschristensen23 at gmail.com
Thu Mar 13 23:53:15 CET 2014

Hej alle sammen her på Typo3.

Jeg skal til at lave en hjemmeside og har efter lang tids søgen mellem de forskellige cms fundet frem til at det skal være TYPO3.
Der er bare det ved det at jeg aldrig, har lavet en hjemmeside før, og derfor håbede jeg, at i kunne svare mig på hvordan jeg kommer godt igang med projektet.
Hvordan får jeg installeret det korret, det har voldt mig lidt problemer, skal jeg købe mig ind på en server og hvorledes installere man det.
Hernæst om i har nogle gode sider, videoer, bøger osv der kan hjælpe en igang.

Jeg håber virkelig på lidt gode svar, da jeg kan mærke at TYPO3 er det helt rigtige ;)

Med mange venlige hilsner.

Mathias Christensen