[TYPO3-UG Denmark] Re: Fluid Templates

Lars Mathiasen lars at lpmathiasen.com
Mon Mar 10 16:28:04 CET 2014

Quote: Lars  Mathiasen (lpmathiasen) wrote on Sun, 09 March 2014 16:26
> Mange tak. Der er et tip på siden http://thomas.deuling.org/2011/06/create-a-complete-typo3-website-by-using-the-fluid-template-engine/ der henviser til Fluid Template Manager. Det har jeg ikke før set noget om. Efter installation ser det ret lovende ud.

Hej igen. Nu har jeg så istalleret FTM - men strander igen da jeg ingen instruktion kan finde om at importere templates til FTM. Der er en utrolig masse tysk dokumentation omkring FTM, men jeg kan ikke finde noget så simpelt som at importere en YAML eller BOOTSTRAP template til T3 6.X.
Er der nogen der har et godt link.
Lige nu er det hele lidt strandet på www.lpmathiasen.dk

Vh
Lars