[TYPO3-UG Denmark] T3UG#2 23. februar. Facebook Integration og Indexed Search

Tomas Norre Mikkelsen tomasnorre at gmail.com
Wed Feb 15 13:38:15 CET 2012

On 02/15/2012 11:34 AM, Brian Bendtsen wrote:
> Jeg er én af dem fra Varde. Er meget interesseret i at være med til at
> starte noget op i Jylland eller på Fyn for den sags skyld.
>
> Der må være nogle flere jyder/fynboer som kunne tænke sig at lege med?

Jeg synes klart vi bør forsøge noget i Jylland. Silkeborg er jo næsten
centrum at Jylland og fyn (lagt sammen).

Jeg er frisk på at forsøge noget.

> Ellers har jeg ikke noget imod at tage turen til Kbh igen, men en
> 3-timers køretur kan godt virke sløvende :)

Jeg synes bare der er lidt langt fra Aalborg af. og 830 for Fly + evt.
metro/taxa det sidste stykke er lidt meget for at rejse..

Hvis der er 3 andre nordjyder der vil dele en bil, jeg vil godt overveje
det. Jeg skal nok ligge bil til, hvis jeg vælger at deltage =)

Har nemlig et andet arrangement den dag som jeg kan aflyse.

--
Venlig Hilsen / Best Regards
Tomas Norre Mikkelsen
Tomasnorre at gmail.com