[TYPO3-UG Denmark] T3UG#2 23. februar. Facebook Integration og Indexed Search

Brian Bendtsen bb at attensa.dk
Wed Feb 15 11:34:54 CET 2012

Den 15/02/12 09.51, Søren Malling skrev:

> Point taken,
>
> Frederiksberg Alle 58
> 1820 Frederiksberg C
>
> http://www.aok.dk/restaurant-og-cafe/promenaden#what:Restaurant%20og%20caf%C3%A9
>
> Måske vi skulle døbe det T3UG-CPH#2, så er den geografiske placering
> mere på plads :P
>
> Kom gerne fra nord og syd

> Jeg er overbevist om at et lignende tiltag ville være interessant i
> Jylland, der var folk fra bl.a. Varde og Ålborg til sidste
> brugergruppe møde som gerne vil være med til at lave noget aktivitet.

> [...]
Hej

Jeg er én af dem fra Varde. Er meget interesseret i at være med til at
starte noget op i Jylland eller på Fyn for den sags skyld.

Der må være nogle flere jyder/fynboer som kunne tænke sig at lege med?

Ellers har jeg ikke noget imod at tage turen til Kbh igen, men en
3-timers køretur kan godt virke sløvende :)

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Brian Bendtsen
TYPO3 Konsulent/Udvikler