[TYPO3-UG Denmark] ikoner blev til røde klatter

Peder Høy Kristensen phisk at phisk.dk
Thu Jul 8 13:57:56 CEST 2010

Hej,

Jeg oplever et mærkeligt problem med et nyt website, jeg er ved at opbygge.
En stor del af indholdet er fotogallerier. Jeg bruger PMK-shadowbox. Det
plejer at fungere fint - og gjorde det også under opbygning af første
galleri på sitet. Men pludselig vises nyoploadede billeder ikke længere og
stort set alle ikoner i backend af TYPO3 er blevet til røde cirkler med et
hvidt spørgsmåltegn i.

Hvis nogle er stødt på et lignende problem og kender løsningen på det, hører
jeg gerne om det.

Venlig hilsen
Peder Høy Kristensen