[TYPO3-UG Denmark] TT news: Alternativ linktekst på relaterede nyheder

Trine Buhl mail at trinebuhl.dk
Fri Jul 2 11:33:13 CEST 2010

Hej

Jeg har brug for at en anden tekst en titlen på en nyhed bruges som
linktekst på en relateret nyhed.

Ideelt set, så tog den kategori-titlen på en nyhed (kun én kat. pr.
nyhed), og brugt den. Men da jeg ikke kunne få det til at virke, så var
en alternativ løsning at bruge et andet felt på en nyhed, f.eks. "author"

Men hvis jeg f.eks erstatter "10.field = title" med "10.field = author",
så er det sidetitle på single-visning som wrappes.

plugin.tt_news {
   #remove date/time
   getRelatedCObject.5.default.20 >
   getRelatedCObject.10.1.20 >
   getRelatedCObject.10.2.20 >
   getRelatedCObject.10.default.20 >

   getRelatedCObject = COA
   getRelatedCObject {
     # groupBy =
     orderBy = datetime desc
     10 = CASE
     10.key.field = type
     # settings for 'normal' related news
     10.default = COA
     10.default {
       wrap = <dd> | </dd>
       10 = TEXT
       10.field >
       10.field = author
       10.typolink.parameter = {$plugin.tt_news.singlePid}
       10.typolink.additionalParams.data = register:newsAddParams
     }

}
   related_stdWrap.wrap =  <dl class="news-single-related">|</dl>
   relatedNews_stdWrap.wrap = <dt class="test"></dt>
}

Hvad gør jeg forkert???

Mvh. Trine