[TYPO3-UG Denmark] Pid på sysfolder hvor FE usergroups befinder sig...

Lars Axberg lars at axberg.dk
Wed Oct 28 01:07:02 CET 2009

Hej liste

Jeg sidder med en installation hvor jeg har flere sites i samme træ, hvert
site har sin sysfolder med sine egne fe-usergroups.

Jeg støder på et problem når jeg i et site ønsker at begrænse tilgangen på
en side til kun en brugergruppe, dette kan jeg selvfølgelig, men samtlige
fe-usergroups i hele sidetræet vises i acces-listen og dette er ikke
hensigtsmæssigt, kan jeg via TS  ”tvinge” mine sites til kun at vise de
brugergrupper der er i deres sysfolder?

Har ledt i ts-ref men finder ikke rigtig noget svar der, håber på nogle
kloge hoveder J

Mvh

Lars Axberg