[TYPO3-UG Denmark] CSS og TYPO3

Ulrik Pedersen ulriklpedersen at gmail.com
Mon Jan 26 10:03:53 CET 2009

Hejsa, genialt værktøj.

Jeg har forsøgt mig frem med Web Developer Tool og er nået frem til at FF
tolker width i div.indhold som værende 59% af den tilbageværende plads i min
container og ikke 59% af container width. Den vil altså have width på 100%
for at fylde ud.

Problemet er blot at IE så tolker dette som 100% af container width og
dermed bliver mit indhold rykket ned under menu og højre bjælke. Jeg mener
at have læst om en metode til at kode css således at IE læser det på én måde
og FF på en anden, er det nogen som kender til det?

Desuden reagerer FF ikke på at jeg ændrer padding i div.indhold_p, kun for
den første værdi som angiver afstanden i toppen. Jeg kan altså ikke få mit
indhold til at tage afstand fra min menu.

/Ulrik