[TYPO3-UG Denmark] CSS og TYPO3

Aputsiaq Janussen aputtu at gmail.com
Sat Jan 24 05:05:50 CET 2009

Hej Ulrik,

Jeg har tjekket din side via http://ipinfo.info/netrenderer/index.php, hvor
der er en IE8 beta2 renderer.
Umiddelbart ser det rigtigt nok ud i IE8, men der er sider hvor indholdet
vises forkert.

Dog er fejlen ikke isoleret til IE8, så vidt jeg kan se.

I Firefox 3.03 (Ubuntu) er indholdet på eksempelvis
http://www.energi-isolering.dk/index.php?id=12
ikke justeret korrekt, så punktopstillingen og indholdet starter i menuen.
Visningen i IE8 beta2 er identisk med den i Firefox.

Jeg bruger det add-on som hedder "Web Developer Toolbar" til Firefox, der
gør det nemt at
lege med CSS og HTML. I Firefox kan du føje ekstra indrykning fra venstre i
følgende element:
div.indhold_p

Jeg kan ikke fundet de eksempler hvor indholdet vælter, men hvis du kan
skrive eksplicit URL
kan det være én i dette forum kan komme lettere til siden. :-)

Mvh.
Aputsiaq