[TYPO3-UG Denmark] Specielle skrifter

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Sat Dec 26 21:26:12 CET 2009

Hej Karin,

Du kan også med fordel prøve at bruge cufón.

http://cufon.shoqolate.com/generate/

Den har den fordel fremfor sIFR, at den ikke er afhængig af Flash, men
blot bruger JavaScript og de aktuelle fonte. Den er også hurtig og ret
enkel at have med at gøre.

Men det kan du læse mere om her:
http://wiki.github.com/sorccu/cufon/about

Al generering af tekst foregår på klientens browser.

Med venlig hilsen/Kind regards
Søren Vedel

www.workhouse.dk · Freelance TYPO3 consultancy
www.typomedia.dk · Dedicated TYPO3 hosting