[TYPO3-UG Denmark] TinyMCE RTE

Thomas Rehhoff thomasr at REMOVETHISlinkfactory.dk
Sat Apr 4 13:48:36 CEST 2009

Hej Peter - det lyder da som noget jeg burde tjecke ud  - alene hastigheden
ville gøre underværker, set i forhold til de mange be kald der i forvejen
er. Tak for tippet.
Hvis den er så god burde man måske begynde at lobbyere for den til fordel
for HTMLarea....?!

Mvh
Thomas

news:mailman.1.1237369991.16263.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...