[TYPO3-UG Denmark] Changing picture in TIMTAB Connections Theme

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Fri Oct 31 13:09:50 CET 2008

Hej Niels

Nu er jeg ikke helt inde i opbygningen af connections, men billedet kunne jo være refereret fra en TypoScript template, og i så fald kan du uploade dit nye billede til din fileadmin mappe, og i stedet ændre stien som skabelonen bruger til at finde billedet.

Den måde du er i gang med at bruge nu har den indflydelse at hvis du senere opdaterer din extension TIMTAB Connections Theme, så ryger dit billede.

Med venlig hilsen
Søren Andersen