[TYPO3-UG Denmark] Changing picture in TIMTAB Connections Theme

Menighedsrådsformand Niels Jensen niels at slangerupsogn.dk
Fri Oct 31 12:53:47 CET 2008

Hej Alle,

Jeg har et lille problem. Jeg har lavet en formands blog på hjemmeside
www.slangerupsogn.dk og brugt TIMTABs Connections Theme. Nu ville jeg blot
gerne ændre billedet øverst i bloggen til et mere egnet. Billedet hedder
top.jpg, og jeg har allerede lavet et mere egnet i GIMP. Imidlertid kan jeg
ikke oploaded det til mit site. Jeg har forsøgt med FireFTP og GNOME FTP at
bruge CHMOD til at ændre rettigheder på den eksisterende top.jpg fil, så jeg
kan skrive i den, men får at vide, at denne kommando fejler.
Hvordan kan jeg udskifte billedet som ligger i
typo3conf/ext/timtab_theme_connections/res/img?

Jeg håber ikke, at man skal lave en ny extension blot for at skifte et
billede ud.
--
Med venlig hilsen Niels