[TYPO3-UG Denmark] Anden label end ID i extension

Jeppe Donslund jeppe at donslund.net
Mon Oct 27 22:08:23 CET 2008

Hej Peter.

Jeg har nu forsøgt, men jeg får intet andet ud en [Ingen Titel]

Med nedenstående kode som jeg har fikset fra dit link burde jeg ved få:
Whatever ...

I tx_myext_title.php har jeg.

class tx_myext_title {
    function getRecordTitle($params, $pObj) {
        $params['title'] = 'Whatever...';
    }
}

Og i ext_tables:

'label_userFunc' => 'tx_myext_title->getRecordTitle',

Lige efter label.

Og jeg har husket at inkludere tx_myext_title.php øverst i ext_tables.php

Har du brugt det et sted hvor det virker?
Har kigget lidt google. Men jeg synes ikke jeg støder på noget brugbart.
Det lyder ellers som en smart ting.

Med venlig hilsen

Jeppe D

Jeppe Donslund