[TYPO3-UG Denmark] Anden label end ID i extension

Peter Klein peter at umloud.dk
Thu Oct 23 20:33:53 CEST 2008

Hej Jeppe.
Der findes en ny (næsten) udokumenteret userFunc du kan bruge i din TCA
opsætning.
Med den kan du lave en lille PHP userfunc, hvor du helt selv bestemmer hvad
titlen skal være. Du kan f.eks. lave et opslag i en helt 3 tabel og retunere
et felt derfra.
Du kan finde lidt info om den her:
http://wiki.typo3.org/index.php/Pending_Documentation

Søg efter "label_userFunc"