[TYPO3-UG Denmark] Udskriv version deler tabeller

Marianne Topping marianne at topit.dk
Wed May 14 12:19:28 CEST 2008

Hej Peter

Jeg bruger Typo3´s eget tabel element.
Når jeg vælger "Brug tabel footer (<tfoot>) på sidste række i tabel" bliver
tabellen rigtig nok delt i 2, men sidste række indsættes både som sidste
række på side 1 og som sidste række i tabellen på side 2 - det giver ingen
mening for de, der skal læse udskriften?

-Marianne

news:mailman.1.1210688936.21152.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...