[TYPO3-UG Denmark] Udskriv version deler tabeller

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue May 13 16:28:57 CEST 2008

Hej Marianne.
Hvis dine tabeller er lavet efter CSS2 specifikationerne (med
thead,tbody,tfoot osv.), så kan du styrer page-breaks via CSS med
page-break-after, page-break-before og page-break-inside.
Det virker dog ikke altid helt ens i alle browsers.

MvH
Peter Klein

news:mailman.1.1210679504.10859.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...