[TYPO3-UG Denmark] Udvidelse af searchbox snippet fra Typo3wizard

Christian Jul Jensen christian at jul.net
Mon Mar 3 13:41:23 CET 2008

Stig Kjeldsen wrote:

> src="fileadmin/templates/images/search.gif" value="{{$Search}}"

Jeg ved ikke om den der går. Jeg vil tro at konstanter bliver substitueret
før insertData, men jeg vil ikke føle mig 100% sikker.

> kan man på nogen måde kalde den pågældende extension (tx_indexedsearch)
> og lade sprogvalget være op til den. Noget i stil med følgende:
>
> [constant]
> Search = LLL:EXT:tx_indexedsearch/locallang.xml:submit_button_label

Præcis, det er netop det der er ideen med LLL, at de ligger i seperate filer
skal du bare ignorere, det bliver håndteret af TYPO3s l18n.

> Hvis det ikke er muligt, bliver det conditions istedet

Du kan jo prøve :)

--
Christian Jul Jensen // julle

http://jul.net