[TYPO3-UG Denmark] Udvidelse af searchbox snippet fra Typo3wizard

Stig Kjeldsen sk at itu.dk
Mon Mar 3 12:39:44 CET 2008

Hej Christian

Mange tak for svar.

Fik læst lidt på LLL og hvorledes det virker, men er kommet tvivl om det
er smart alligevel.

F.eks. med indexed_search - der er installeret globalt og ikke lokalt -
der ligger sprogfilerne jo ikke samlet i en enkelt fil (locallang.xml),
men hvert sprog har sin egen fil. Den danske sprogfil har stien
"typo3conf/l10n/dk/indexed_search/pi"
, mens default sprog (engelsk) har stien:
"typo3/sysext/indexed_search/pi/locallang.xml"

Min opsætning er følgende:
[constant]
Search =
LLL:typo3conf/l10n/dk/indexed_search/pi/dk.locallang.xml:submit_button_label

[setup]
.
.
30 = TEXT
30.value = <input name="search"
src="fileadmin/templates/images/search.gif" value="{{$Search}}"
class="searchbox-button" type="image" />
30.stdWrap.insertData = 1
.
.

kan man på nogen måde kalde den pågældende extension (tx_indexedsearch)
og lade sprogvalget være op til den. Noget i stil med følgende:

[constant]
Search = LLL:EXT:tx_indexedsearch/locallang.xml:submit_button_label

Hvis det ikke er muligt, bliver det conditions istedet

Mvh

Stig Kjeldsen