[TYPO3-UG Denmark] Sætte cookie . som om den slettes.

Jeppe Donslund jd at webmasters.dk
Thu Apr 3 09:03:18 CEST 2008

Hej kære altvidende liste.

Her er mit scenarie:

I en dropdown-boks vælger jeg en forhandler. Ved onChange submitter formen til en side der sætte en cookie med valgt forhandler. På dette tidspunkt kan jeg godt udskrive cookien.
Herefter redirecter siden til den side man kom fra da man valgte forhandler. Her skal jeg så have min cookie skrevet ud, men nu eksisterer den pludseligt ikke længere.

Sletter Typo3 cookies inden den viser en side? Hvordan kan det kringles så jeg kan vælge en forhandler som så er valgt, og vises ind til der vælges en anden forhandler.
Det skal jo også vises hvis man lukker maskinen og besøger siden igen i morgen.

Håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Jeppe Donslund
Support

Tlf. dir. 7633 8824
jd at webmasters.dk <mailto:jd at webmasters.dk>

Webmasters * Agtrupvej 51 * 6000 Kolding
Tlf. 7550 8877 * www.webmasters.dk <http://www.webmasters.dk>