[TYPO3-UG Denmark] Forskellig teksttyper og farve i forskelligebrowsere..

Søren Vedel soren at mocsystems.com
Thu Nov 29 14:17:47 CET 2007

Hej Kim,

Jeg ville nok vælge at bruge en class til menuen.

Du pakker links ind i noget <me> </me>

Prøv at erstat det med <div class="me"> </div> og ret dit
defaultstylesheet.css 2 steder:

me og ro bliver til .me og .ro

Men det er lidt dunkelt med brugerdefinerede tags, som ikke ser ud til
at have en funktion.

Og ellers er der måske noget, jeg bare ikke helt har fattet ;-)

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Vedel
soren at mocsystems.com