[TYPO3-UG Denmark] Forskellig teksttyper og farve i forskelligebrowsere..

Kim Holberg Andersen kim at crewcut.dk
Thu Nov 29 12:59:37 CET 2007

Hej Søren,

Her er linket...

http://www.editionvent.dk/Typo3/vent/

Tre problemer:

Teksten i menuerne vises forskelligt alt efter browser (Safari og
Firefox er ens) mens
IE vælter totalt.

I Safari vises et billede i venstre hjørne af en valmue på index
siden (første side), men
ikke i Firefox og IE (indhold fra "venstre kolonne" i page content
lavet med plugin
"Random_Images")

Hvis du følger menuerne artwork -> body -> eyes fremkommer en tekst.
Her er fonten
ens med menuen i Safari, men ikke i Firefox og IE, samt jeg kan ikke
styre mellemrum
mellem linierne.

Mit Typo3 niveau er nok lettere øvet, men er ved at gå helt i spåner
over dette....

Hilsen

Kim