[TYPO3-UG Denmark] Backend user indtastning af data

Mads Brunn mads at brunn.dk
Tue Nov 27 23:47:39 CET 2007

Hej Rene

Nej, du skulle ikke behøve at lave en extension for at lave det
beskrevne. Du kan godt nøjes med at lave et flexible content element.
Men det kræver at du sætter dig lidt ind i hvordan datastrukturen i et
flexible content element er bygget op. Det kan desværre ikke beskrives
på et par linier så prøv lige at kigge på følgende links:

http://typo3.org/documentation/document-library/tutorials/doc_tut_ftb1/1.0.1/view/1/4/#id2853995
http://typo3.org/documentation/document-library/core-documentation/doc_core_api/4.1.0/view/7/1/

... og skriv tilbage hvis det stadig volder problemer.

./mads